Translate

---------------------------------------------------------------------------------

03 ноември 2023

Жената на 60 | dLambow

(A woman ат 60) -

Жена на 60 - Как се промених и защо?


Жена на 60? - Замислих се ...

След като дадох любов на родителите си, братята и сестрите си, съпруга си, децата си и приятелите си, разбрах че съм надхвърлила 50 и наближавам 60 години. Дали вече не е дошло време сега вече да обикна и себе си?

Жената на 60
Жената на 60 (A woman ат 60)

Реших да опитам до една моя приятелка на 60, какви промени е направила в живота си и как са й се отразили? Тя ми каза, че:

  • - Преди всичко осъзнах, че не съм всичко за всеки. Светът не зависи от мен и не трябва да нося тежестта му на раменете си.
  • - Престанах да се притеснявам за цените на зеленчуците и плодовете. Няколко стотинки нагоре или надолу не правят разлика за мен, но могат да бъдат от полза за бедния Иван, който се бори да издържа дъщеря си в училище.
  • - Развих щедростта си, като започнах да давам и на сервитьорката щедър бакшиш. Допълнителните пари може да й носят радост и да й покажат, че ценя труда й. Тя работи по-тежко от мен, цял ден е на крак, а и клиенти има всякакви ...
  • - Престанах да прекъсвам възрастните хора, когато повтарят една и съща история отново и отново. Разказът им помага да се върнат в миналото си и отново да преживеят своите спомени, а те са ценни за тях.
  • - Научих се да не поправям хората, дори когато знам, че са в грешка. Това само ще ожесточи аргоментите им и ще задълбочи спора. Целта ми не е да направя всички перфектни, а аз да живея в хармония. Спокойствието ми е по-важно от съвършенството.
  • - Правя комплименти наляво и надясно, без да се стеснявам. Комплиментите подобряват настроението не само на този, който ги получава, но и на мен. И един съвет към тези, които получават комплимент, никога, НИКОГА не го отхвърляйте, просто кажете "Благодаря. "

  • - Научих се да не обръщам толкова внимание на гънка или петно по ризата си. Външността не определя коя съм. Личността ми говори повече от тоалета ми.
  • - Избягвам хората, които не ме ценят, без да ги обиждам. Те може да не знаят колко струвам, но аз знам.
  • - Оставам спокойна, когато някой се опитва да ме победи с нечестни средства. Не съм плъх и не съм в състезание.
  • - Научих, че е по-добре да се откажа от егото си, отколкото да разруша връзка. Егото ми ще ме отдалечи от хората, докато във връзките никога няма да се чувствам самотна.
  • - Научих се да живея пълноценно всеки ден, като да е последният ми. Не е изключено да е последен.
  • - Сега започнах да "работя" само за себе си. След като цял живот работих за работодателите, за държавата, за обществото - сега правя вече само това, което ме прави щастлива. Аз съм отговорна за щастието си и го заслужавам. “По-добре да бъда щастлива, отколкото права” :)), е казал някой"

Жената на 60

“Жената на 60” е заглавие на стихотворение на българската поетеса Кристина Захариева, което описва характера, красотата и силата на жените в тази възраст. Стихотворението е публикувано в книгата “Следи от живота” през 2019 година. В интернет можете да намерите различни видеа, аудио записи и изображения, свързани с тази тема. 

Например, едно видео представя стихотворението с музика на Сергей Чекалин и снимки на актрисата Джейн Сиймор. Друг сайт публикува стихотворението с коментари от читатели2. Една Facebook страница споделя свои собствени стихове, вдъхновени от "Жената на 60".

Ако ви интересува тази тема, може да прочетете и други стихотворения на Кристина Захариева, като “Жената на 50”, “Жената на 40” и “Жената на 30”. Те са част от сборника “Жената на всички възрасти”, издаден през 2020 година. Може да поръчате книгата онлайн или да я намерите в книжарниците. Също така, може да изслушате интервюта с авторката, в които тя разказва за своя живот, творчество и вдъхновение .

Ако оставим настрани стиховете “Жената на 60” поетесата Кристина Захариева

В живота "Жената на 60" е фраза, която се използва за да опише жената, която е достигнала тази възраст. Тя може да има различни опити, интереси, цели и предизвикателства в живота си.

"Жената на 60"

Жената на 60 не е цифра
Тя е приказка, пътешествие, чудо
Тя е видяла висините и низините на живота
Тя е преживяла радостите и скърбите с борба
Тя е обичала и загубила, учила и расла
Тя е давала и получавала, грижила се и е доказвала
Тя има мечти и надежди, страхове и съмнения
Тя има сили и слабости, усмивки и намръщвания
Тя е жената на 60, но тя е повече
Тя е съкровище, красота, легенда

Някои хора смятат, че това е време за празнуване, други - за размисъл. Някои жени се чувстват млади и енергични, други - стари и уморени. Някои жени се грижат за себе си и за своето здраве, други - за своите близки и за света. Някои жени продължават да работят и да се развиват, други - да се отдават на хобита и забавления.

A woman at 60

A woman at 60 is not a number
She is a story, a journey, a wonder
She has seen the highs and lows of life
She has faced the joys and sorrows with strife
She has loved and lost, learned and grown
She has given and received, cared and shown
She has dreams and hopes, fears and doubts
She has strengths and weaknesses, smiles and pouts
She is a woman at 60, and she is more
She is a treasure, a beauty, a lore

-------
Ако темата ви харесва, споделете я с приятели. Ако са възникнали въпроси, задайте ги в коментарите по-долу. След седмица проверете за отговора.
----------------

Няма коментари:

Абонати:

Популярни публикации

Последни публикации в Самоучител: