Translate

---------------------------------------------------------------------------------

Абонати:

21 ноември 2023

План за живота

(Plan for life) -

По-добрият план за живота ми


Аз: "Боже, може ли да те попитам един въпрос?"
Бог: "Разбира се."
Аз: "Ти трябва да обещаеш да не се ядосваш?"
Бог: "Обещавам."
Аз: "Защо позволи толкова много лоши неща да ми се случат днес?"
Бог: "Какво точно имаш предвид?"
Аз: "Тази сутрин се събудих късно."
Бог: "Да."

План за живота
План за живота (Plan for life)

Аз: Колата беше умряла.
Бог: "Добре."
Аз: "На обяд ми направиха грешен сандвич и трябваше да чакам дълго за друг."
Бог: "Хммм."
Аз: "На път за вкъщи, веднага щом взех мобилния телефон, оказа се че е счупен."
Бог: "Знаех."
Аз: „И преди всичко друго, когато се прибрах вкъщи, просто исках да се отпусна в новия масажор за крака, който купих. А и той беше счупен! Днес всичко изглеждаше против мен. Защо се отнесохте с мен така?“

Бог: „Нека да видя, Смъртта беше до леглото ти тази сутрин и изпратих ангел да се бие, за да спаси живота ти. Оставих те да преспиш през всичко това.“
Аз (изненадан): "О..."
Бог: "Не оставих колата ти да запали, защото имаше пиян шофьор, който те чакаше в края на пътя..."
Аз (смутен)
Бог: „Човекът, който направи сандвича днес, беше болен и аз не исках да се разболееш. Разбира се, знаех също, че ще закъснееш ...“
Аз: "Да"
Бог: „Телефонът ти беше счупен, защото човекът, който ти се е обадил тогава, би предизвикал ненужен спор и това лесно би предизвикало инцидент.“
Аз: "Разбрах..."
Бог: „А...относно масажора за крака, той имаше една слабост, че спираше цялото захранване в къщата ти. Не мисля, че искаш да си сам на тъмно, нали?“
Аз: "Съжалявам, Боже."

Бог: "Не се извинявай, просто се научи да вярваш в Мен."
Аз: "Ще ти повярвам."
Бог: „И вярвай, че моите планове за теб винаги са по-добри от твоите.“
Аз: "Наистина Ти благодаря за всичко, което направи за мен днес."

Няма коментари:

Популярни публикации

Последни публикации в Самоучител: