Translate

---------------------------------------------------------------------------------

Абонати:

18 ноември 2023

Сумая Хазарика | dLambow

(Sumaya Hazarika) -

Казвам се Сумая Хазарика...


Коя е Сумая Хазарика?

Казвам се Сумая Хазарика, родом от хълмиста североизточна Индия, аз съм млада модна моделка, базирана в Ню Йорк. Работила съм в Лондон, Лос Анджелис, Дубай, Индия, Токио и Ню Йорк. Последната ми кампания беше за Tod’s, италиански моден лейбъл и Saint Sintra в Седмицата на модата в Ню Йорк.

Сумая Хазарика
Сумая Хазарика (Sumaya Hazarika)

Началото на кариерата ми на модел беше изненадващо гладко и натоварено. Не след дълго обаче се борех със съмнението в себе си. Както всяка друга работа, и аз имах необходимата ниска точка. Тогава започнах да се съмнявам във всичко в живота и дали не съм направила грешка, като съм се заела с тази професия, без да съм се замислила.

Сега знам, че това беше тревожност, нещо, което никога преди не съм изпитвала. За момиче завършило колеж, което търси независим начин на живот, моделството беше добро начало. Но не бях подготвена за недостатъците на професията и това ме удари силно, като ме накара да развия съмнение в себе си и безпокойство.

Докато един ден не попаднах на традиционен начин за справяне с натрупаното безпокойство. Горе-долу по това време, през 2017 г., моята агенция Anima Creatives провеждаше сесии за практиката ум-тяло на Фалун Гонг (известна също като Фалун Дафа) в тяхното офис пространство.

Посетих една от сесиите, за да науча медитативните упражнения и почувствах осезаема промяна в енергийните си нива. За мен беше удивително как цялата негативност, която таеше в ума ми, просто изчезна веднага след тази сесия. Това беше само началото на многото чудотворни неща, които преживях.

Фалун Гонг е духовна система, вкоренена в будистката традиция. 

Неговите прости основни принципи преподават принципите на Истинност, Доброта и Търпение. Понастоящем се практикува в повече от 100 страни от 100 милиона (и повече) души заради ползите за здравето и моралната привлекателност.

Физически се чувствам пълна с енергия, а психически много доволна. И колкото и просто да звучи, това е напълно необикновено чувство, особено в днешния свят, който за съжаление е доста хаотичен.

Докато четях основния текст на Фалун Гонг – книгата „Джуан Фалун“, който е преведен на повече от 40 езика – бях привлечена от неговите дълбоки, но прости морални учения и намерих отговори на много от моите любопитства относно живота и извън него.

Чувствах се отново свързана с духовното си аз и вдъхновена да науча повече за него. Наред с много други неща, Фалун Гонг ме научи как всички ние сме напълно изобилни отвътре и че нищо освен това наистина няма значение.

Значението на добродетелите Истина, Доброта и Търпение преобразиха самото ми същество. Светът на модата предоставя възможности за среща с нови хора с разнообразно мислене и различен културен произход; следвайки моралните принципи на Фалун Гонг, мога да бъда най-доброто си аз с доброта към всички и към себе си.

Знам, че трябва да бъда вярна на себе си и да се отнасям любезно към всички при всякакви обстоятелства, а също така да бъда толерантна и да не се трогвам от много търкания, които се случват на всяко работно място. Научих се да управлявам внезапния стрес, на който човек може да бъде подложен.

Ето моята тайна, когато чувствам, че всичко е бъркотия и бъдещето не изглежда толкова светло, се опитвам да приема точно това чувство като напомняне, че то ще отмине веднага щом ситуацията постигне целта си, защото вярвам че всичко има цел на възникване.

Тъй като съм студентка по антропология и имам ясно разбиране за дадените ни от Бог права, приемам сериозно социалните си отговорности. Добре осъзнавам ролята си на съвестен човек и внимавам за действията си.

Работя активно върху разпространението на осведомеността за нарушенията на човешките права, които се случват в Китай, особено геноцидната кампания на преследване срещу последователите на Фалун Гонг. Преди двадесет и три години бившият лидер на Китайската комунистическа партия (ККП) Джианг Дзъмин инициира национална кампания за „изкореняване“ на Фалун Гонг, тъй като разглеждаше мирната медитативна практика като заплаха за тоталитарните идеологии на режима. От 1999 г. безброй последователи са арестувани и измъчвани, като в крайна сметка са убити заради вярата си.

Чувствам се разбита от този факт всеки ден.

Преследването на над 100 милиона практикуващи в Китай е организирано брутално и много истории за промиване на мозъци са разпространени чрез медиите, контролирани от ККП. Бях разтревожена да науча за принудителното отнемане на органи от затворниците на вярата от ККП.

Да бъдеш добър, любящ и мил е естествено за едно човешко същество. Нарушаването на самата същност на човечеството е най-голямото престъпление за мен. Честно казано, не се занимавам с никаква политика, но когато чуя за всичко, което ККП е направила, за да унищожи най-древната и почитана китайска култура и нейните ценни исторически останки в страната, ми става ясно като бял ден че комунистическият режим не е добър за страната си или дори за света в този смисъл.
Сигурна съм във факта, че преследването на практика – толкова чиста, като Фалун Гонг – ще приключи много скоро. И всичко толкова, противодействащо на природата и човечеството, като комунизма и китайския режим, трябва да падне своевременно.

-------
Ако темата ви харесва, споделете я с приятели. Ако са възникнали въпроси, задайте ги в коментарите по-долу. След седмица проверете за отговора.
----------------

Няма коментари:

Популярни публикации

Последни публикации в Самоучител: