Translate

---------------------------------------------------------------------------------

Абонати:

22 ноември 2023

Използване на Google Analytics | dLambow

(Use of Google Analytics) -

Мога ли да използвам Google Analytics за анализ на трафика от търсенето?


Какво е Google Analytics?

Google Analytics е решение за уеб анализ, което ви предоставя богата статистика за трафика на сайта или приложението ви. Данните за аудиторията могат да ви помогнат да планирате съдържанието и да подобрите практическата работа на потребителите.

Използване на Google Analytics
Използване на Google Analytics (Use of Google Analytics)

Google Analytics включва функции, които могат да помогнат на потребителите да идентифицират тенденции и модели в това как посетителите се ангажират с техните уебсайтове. Функциите позволяват събиране на данни, анализ, мониторинг, визуализация, отчитане и интеграция с други приложения.


Кой е най-добрия начин за използване на Google Analytics?

Google Анализ помага да видите как потребителите, посетителите и клиентите взаимодействат с вашия сайт. Той ви показва поведенчески данни, които можете да използвате, за да подобрите маркетинговите си кампании, да оптимизирате сайта си и в крайна сметка да подобрите резултатите си. Потребителските показатели включват също и неща като: Степен на отпадане.

Свързване на Google Analytics с Google Search Console

За да анализирате трафика от търсенето, трябва да свържете Google Analytics с Google Search Console. Това ще ви позволи да видите данни за търсенето, като например заявки, кликове, позиции и CTR. Можете да прегледате тези данни в отчетите за търсене в сайта в Google Analytics.

За да свържете Google Analytics с Google Search Console, трябва да имате административен достъп до и двете услуги. След това трябва да изпълните следните стъпки:

  • Влезте в Google Analytics и отворете собствеността си.
  • Отворете Администриране и изберете Свързване на продукти.
  • Кликнете върху Свързване на Search Console.
  • Кликнете върху Добавяне на сайт.
  • Влезте в Google Search Console и добавете или потвърдете собствеността си.
  • Върнете се обратно в Google Analytics и изберете собствеността си от списъка.
  • Кликнете върху Запазване.


Какво може да проследявате с Google Analytics?

Има поредица от показателя, които търговците може да следят и експортират от Google Analytics:

  • Брой потребители и сесии.
  • Средна продължителност на сесията.
  • Среден брой страници на сесия.
  • Съотношение нови към завърнали се посетители.
  • Степен на отпадане.
  • Органични срещу платени сесии.
  • Google Ads.
  • Search Console – Заявки.
  • Средно време на страницата
  • Топ заявки в търсенето
  • Топ 10 целеви страници
  • Приходи от AdSense
  • Процент на целева реализация


Каква е основната цел на Google Analytics?

Целите на Google Анализ, във всичките им разновидности и видове, са начин за улавяне на данни за тази стойност и позволяват на отчетите да анализират поведенческите, придобиваните и демографските данни спрямо тази информация. Накратко, те ви помагат да измерите колко ефективни са вашите усилия за постигане на вашите бизнес цели.

-------
Ако темата ви харесва, споделете я с приятели. Ако са възникнали въпроси, задайте ги в коментарите по-долу. След седмица проверете за отговора.
----------------

Няма коментари:

Популярни публикации

Последни публикации в Самоучител: