(Use of Google Analytics) -
Мога ли да използвам Google Analytics за анализ на трафика от търсенето?
Какво е Google Analytics?
Google Analytics е решение за уеб анализ, което ви предоставя богата статистика за трафика на сайта или приложението ви. Данните за аудиторията могат да ви помогнат да планирате съдържанието и да подобрите практическата работа на потребителите.
Използване на Google Analytics (Use of Google Analytics) |
Google Analytics включва функции, които могат да помогнат на потребителите да идентифицират тенденции и модели в това как посетителите се ангажират с техните уебсайтове. Функциите позволяват събиране на данни, анализ, мониторинг, визуализация, отчитане и интеграция с други приложения.
Кой е най-добрия начин за използване на Google Analytics?
Google Анализ помага да видите как потребителите, посетителите и клиентите взаимодействат с вашия сайт. Той ви показва поведенчески данни, които можете да използвате, за да подобрите маркетинговите си кампании, да оптимизирате сайта си и в крайна сметка да подобрите резултатите си. Потребителските показатели включват също и неща като: Степен на отпадане.
Свързване на Google Analytics с Google Search Console
За да анализирате трафика от търсенето, трябва да свържете Google Analytics с Google Search Console. Това ще ви позволи да видите данни за търсенето, като например заявки, кликове, позиции и CTR. Можете да прегледате тези данни в отчетите за търсене в сайта в Google Analytics.
За да свържете Google Analytics с Google Search Console, трябва да имате административен достъп до и двете услуги. След това трябва да изпълните следните стъпки:
- Влезте в Google Analytics и отворете собствеността си.
- Отворете Администриране и изберете Свързване на продукти.
- Кликнете върху Свързване на Search Console.
- Кликнете върху Добавяне на сайт.
- Влезте в Google Search Console и добавете или потвърдете собствеността си.
- Върнете се обратно в Google Analytics и изберете собствеността си от списъка.
- Кликнете върху Запазване.
Какво може да проследявате с Google Analytics?
Има поредица от показателя, които търговците може да следят и експортират от Google Analytics:
- Брой потребители и сесии.
- Средна продължителност на сесията.
- Среден брой страници на сесия.
- Съотношение нови към завърнали се посетители.
- Степен на отпадане.
- Органични срещу платени сесии.
- Google Ads.
- Search Console – Заявки.
- Средно време на страницата
- Топ заявки в търсенето
- Топ 10 целеви страници
- Приходи от AdSense
- Процент на целева реализация
Каква е основната цел на Google Analytics?
Целите на Google Анализ, във всичките им разновидности и видове, са начин за улавяне на данни за тази стойност и позволяват на отчетите да анализират поведенческите, придобиваните и демографските данни спрямо тази информация. Накратко, те ви помагат да измерите колко ефективни са вашите усилия за постигане на вашите бизнес цели.
-------
Ако темата ви харесва, споделете я с приятели. Ако са възникнали въпроси, задайте ги в коментарите по-долу. След седмица проверете за отговора.
----------------
Няма коментари:
Публикуване на коментар
Моля, само сериозни коментари - публикуват се след одобрение на редактор.