Translate

---------------------------------------------------------------------------------

Абонати:

12 януари 2024

Фалун Дафа промени учителка | dLambow

 (Falun Dafa changed teacher)

Фалун Дафа промени напълно учителка с мозъчен тумор

Учителка е благодарна на промяната с Фалун Дафа, излекувала мозъчен тумор.

 

Фалун Дафа промени учителка
Фалун Дафа промени учителка (Falun Dafa changed teacher)

Състоянието ми беше отчайващо.

 

Аз съм учителка по математика.

На 36-годишна възраст изведнъж паднах по време на часовете в клас. Бях диагностицирана с мозъчен тумор, който застрашава живота ми. След това имах тежки главоболия, пяна в устата, по всяко време можех да падна и дори да загубя съзнание.

Една вечер се почувствах зле.

Излязох от къщи, без дрехи, когато температурата навън беше около -18 °C и падах няколко пъти. Не си спомнях нищо друго. Отчаяната ми майка трябваше да се обади в полицията за помощ, за да ме намери. За щастие, бях открита свита на земята, от мой познат, който позвънил на родителите ми. Нея вечер почти умрях от студ. Всичко това ми беше казано по-късно от майка ми, защото аз самата не знаех какво се е случило с мен. После имаше много такива случаи. Поради тумора страдах много.

 

От безнадеждност, се сринах в отчаяние.

Директорът на училището ми даде отпуск по болест, по време на който срещнах жена, която е страдала от същата болест в продължение на няколко години. Въпреки че заболяването й не беше толкова сериозно като моето, тя е преживявала множество припадъци и е проявявала необичайно поведение. Правили са й трепанация на черепа, предписвали са й много лекарства, но не е получила подобрение. От безнадеждност, се сринах в отчаяние. Но все пак, след време се овладях и си казах, че ще се опитам да живея от ден за ден.

Скоро, майка ми вече трябваше да се грижи за мен.

По това време самата тя практикуваше Фалун Дафа от почти две години. Преди началото на практиката, тя е имаше тежък ревматоиден артрит, поради което не можеше да работи във фермата, а понякога дори не можеше и да ходи. Вземаше толкова много лекарства, че загуби почти всичките си зъби от тях. Но започвайки да практикува Фалун Дафа, скоро се подобри и започна да ходи и то бързо. Подобряването на здравето й беше невероятно.

Да практикуваме Фалун Дафа заедно!

 

Само Дафа може да ти помогне

Един ден тя ми каза: "Нека да практикуваме Фалун Дафа заедно. Само Дафа може да ти помогне." Повярвах в Дафа, след като лично видях чудесното подобрение в нейното здраве. Освен това нямах друг избор, защото загубих напълно вяра в медицината. Отхвърлих всички лекарства и започнах редовни занимания с Дафа.

Това се случи през 2010 г.

Отначало не знаех как да подобрявам характера си, как да гледам вътре в себе си и преди да направя нещо, първо да помисля как то ще се отрази на другите хора около мен. Но постепенно, задълбочавайки познанията си в учението, започнах да усещам ефекта от него - почувствах как тялото ми, а след това и съзнанието ми се пречистват. Броят на гърчовете ми започна да спада, а времето между тях се увеличи, което ми даде увереност. През това време повярвах на Учителя и спрях да вземам лекарства.

Имах лош нрав

Преди да започна да се самоусъвършенствам по Фалун Дафа, имах лош нрав, дори спорех с другите за най-различни неща и често биех дъщеря си, като я довеждах до сълзи. Един ден, в нощта преди зрелостния й изпит, аз се скарах с нея и й счупих очилата. А тя плачеше и ме питаше: "Как мога да взема толкова важен изпит утре, без очила?" Съпругът ми също беше много ядосан и започнахме кавга. И двамата бяха недоволни от мен, а в семейството ми имаше постоянни конфликти.

Как да усъвършенствам своя характер

По-късно започнах да разбирам как да усъвършенствам своя характер и да стана истинска практикуваща. В резултат на това, симптомите на моята болест започнаха да се появяват все по-рядко, чувствах се леко. И макар че понякога ставах неспокойна, твърдо вярвах, че ще се оправя. През последните осем години не съм вземала никакви лекарства и вече мога да работя нормално. Не е ли това чудо?

Сега вече знам как да бъда добър човек

Промених се, след като започнах да практикувам Фалун Дафа. Сега вече знам как да бъда добър човек в съответствие с принципите на практиката "Истина-Доброта-Търпение". Вече разговарям с другите хора с усмивка на уста, с мек тон и винаги съм спокойна в отношенията си с тях. След като прочетох книгата "Девет коментара за комунистическата партия", осъзнах, че миналото ми лошо поведение и навици, като прекомерен стремеж към съперничество и постоянна борба, се дължат именно на влиянието върху мен на партийната култура.

Дъщеря ми и съпругът ми скоро забелязаха

Затова аз се съсредоточих върху премахването на това влияние и съживяването на собствената си доброта. Дъщеря ми и съпругът ми скоро забелязаха голямата промяна в мен. Сега дъщеря ми обича да говори с мен, а съпругът ми разбира, че Фалун Дафа е наистина добро. Той разпозна лъжите, които китайската комунистическа партия разпространява за Фалун Дафа. Благодарение на личните си преживявания, които споделях със семейството си и с приятели, те също промениха отношението си към Дафа и решиха да се възползват от това учение.

Имах късмет с Фалун Дафа

Аз имах късмета да намеря Фалун Дафа точно във времето, когато най-много имах нужда от него, а сега се радвам, че мога да споделя своя опит с много хора, чрез тази статия в чудесния Ви сайт. Искам да изразя своята благодарност към Учителя по Дафа, който ми даде втори живот, щастливо семейство и осмислено съществуване!

(По материал в: Minghui.org) 

Какво е Фалун Дафа (Фалунгонг) - тук...

-------------------------


 

 

Няма коментари:

Популярни публикации

Последни публикации в Самоучител: