Translate

---------------------------------------------------------------------------------

Абонати:

06 декември 2023

Потребителските фактори за SEO | dLambow

(User factors for SEO) -

Потребителски фактори за SEO следят поведението на потребителите


Какво са Потребителските фактори за SEO?

Потребителските фактори за SEO са тези, които се отнасят до поведението на потребителите на уебсайт. Търсачките като Google оценяват уебсайтовете въз основа на това как потребителите ги използват и взаимодействат с тях. Ето някои от най-важните потребителски фактори за SEO:

Потребителските фактори за SE
Потребителските фактори за SEO (User factors for SEO)

Време, прекарано на страницата

Търсачките смятат, че уебсайтовете, на които потребителите прекарват повече време, са по-полезни и информативни.

Брой страници, посетени

Търсачките смятат, че уебсайтовете, които потребителите посещават за повече от една страница, са по-полезни и информативни.

Скоростта на излизане

Колко бързо потребителите напускат вашия уебсайт?

Интеракции с страницата

Търсачките смятат, че уебсайтовете, с които потребителите взаимодействат повече, са по-полезни и информативни.

Действия на потребителя

Какви действия извършват потребителите на вашия уебсайт?

Социални взаимодействия

Колко потребители споделят вашето съдържание в социалните медии?

Метрики

Тези фактори се оценяват чрез използването на различни метрики, като например:

Средно време, прекарано на страницата

Това е средното време, което потребителите прекарват на всяка страница на уебсайта.

Процент на отпадане

Това е процентът от потребителите, които напускат уебсайта след като посетят само една страница.

Процент на скролиране

Това е процентът от страницата, който потребителите са пропуснали.

Брой кликове

Това е броят на пътищата, по които потребителите са кликнали върху връзки на уебсайта.

Търсачките използват тези фактори, за да оценят качеството на вашия уебсайт и да определят дали той е полезен и релевантен за потребителите. Те непрекъснато актуализират своите алгоритми, за да вземат предвид потребителските фактори. Това означава, че е важно да се съсредоточите върху създаването на уебсайтове, които са полезни и информативни за потребителите.


Влияние на потребителските фактори

Ето някои конкретни примери за това как потребителските фактори могат да повлияят на SEO класирането:

Време, прекарано на страницата

Уебсайт, на който потребителите прекарват много време, е по-вероятно да се класира високо в резултатите от търсенето.

Брой страници, посетени от потребителя

Уебсайт, който потребителите посещават много страници, е по-вероятно да се класира високо в резултатите от търсенето.

Интеракции на потребителя с сайта

Уебсайт, с който потребителите взаимодействат много, е по-вероятно да се класира високо в резултатите от търсенето.

Съвети за подобряване на потребителските фактори

Ето някои съвети за подобряване на потребителските фактори на вашия уебсайт за SEO:
Създавайте висококачествено съдържание, което е релевантно за вашата целева аудитория.

  • Уверете се, че вашият уебсайт е лесен за навигация и че потребителите могат да намерят това, което търсят бързо и лесно.
  • Добавете визуално съдържание, като изображения и видео, за да привлечете вниманието на потребителите. Използвайте ефективни визуални елементи, за да направите вашето съдържание по-привлекателно и лесно за разбиране.
  • Насърчавайте потребителите да взаимодействат с вашия уебсайт, като например да коментират, споделят или гласуват.


Кои са топ-10 SEO фактора за класиране в Google?

  1. - Сигурен и достъпен уебсайт (A Secure and Accessible Website)
  2. - Скорост на страницата (Page Speed)
  3. - Удобство за мобилни устройства (Mobile Friendliness)
  4. - Възраст, URL адрес и авторитет на домейна (Domain Age, URL, and Authority)
  5. - Оптимизирано съдържание (Optimized Content)
  6. - Техническо SEO (Technical SEO)
  7. - Потребителско изживяване (User Experience)
  8. - Връзки (Links - Backlinks, Outbound and Internal)
  9. - Социални сигнали (Social Signals)
  10. - Реална бизнес информация (Real Business Information)


Заключение

Търсачките се стремят да осигурят най-добрите възможни резултати за своите потребители и потребителските фактори са важен начин за измерване на качеството на уебсайта от гледна точка на потребителя. Потребителските фактори са важен фактор за SEO, но те не са единственият фактор. Други важни фактори включват съдържанието, структурата, техническите фактори и връзките.

-------
Ако темата ви харесва, споделете я с приятели. Ако са възникнали въпроси, задайте ги в коментарите по-долу. След седмица проверете за отговора.
----------------

Няма коментари:

Популярни публикации

Последни публикации в Самоучител: