(Common SEO mistakes) -
Какви са най-често срещаните грешки при SEO?
Какво е СЕО оптимизиране на сайт?
SEO е процес на оптимизиране на уебсайт за търсачки, като:- - Google,
- - Bing и
- - Yahoo.
- - повече органичен трафик,
- - повишена видимост и
- - по-добро потребителско изживяване.
Често срещани грешки при SEO (Common SEO mistakes) |
Някои от най-честите грешки при SEO са:
Неразбиране на целевата аудитория.
Трябва да знаете кой е вашият идеален клиент и какво търси в интернет. Това ще ви помогне да създадете съдържание, което отговаря на нуждите и интересите на вашата аудитория, и да изберете подходящи ключови думи за оптимизация. За да разберете повече за вашата целева аудитория, можете да използвате инструменти като:- - Google Analytics,
- - Google Trends и
- - Facebook Audience Insights.
Пренебрегване на изследването на ключови думи.
Ключовите думи са основният фактор, по който търсачките определят релевантността на вашия уебсайт за дадено търсене. Затова е важно да изследвате какви ключови думи и фрази използва вашата целева аудитория, колко често се търсят и колко конкурентни са. За да направите ефективно проучване на ключови думи, можете да използвате инструменти като:- - Google Keyword Planner,
- - Moz Keyword Explorer и
- - SEMrush.
Игнориране на On-Page SEO.
On-page SEO се отнася до оптимизацията на елементите на самата страница, като:- - заглавия,
- - мета описания,
- - текст,
- - изображения и
- - вътрешни връзки.
- - да включвате вашите ключови думи в заглавията, мета описанията и текста си,
- - да използвате описателни URL адреси и алтернативен текст за изображенията си и
- - да създавате логична структура на заглавията и навигацията в сайта си.
|
Пренебрегване на техническото SEO.
Техническото SEO се отнася до оптимизацията на техническите аспекти и елементи на вашия уебсайт, които влияят на:- - скоростта,
- - безопасността и
- - индексацията му от търсачките.
- - скоростта на зареждане на страницата,
- - удобството за мобилни устройства,
- - SSL сертификатът,
- - XML карта на сайта и
- - маркирането на схема (богати резултати за SEO).
Неизмерване на резултатите.
SEO е динамичен и постоянен процес, който изисква постоянно наблюдение и анализ на резултатите. Без да измервате и оценявате ефективността на вашата SEO стратегия, не можете да знаете какво работи и какво не, и как да направите подобрения. За да измервате вашите SEO резултати, трябва да използвате метрики като:- - органичен трафик,
- - позиция в търсачките,
- - конверсии и
- - приходи.
- - Google Search Console,
- - Google Analytics и
- - Ranktracker.
Ето ви един чек-лист от често срещани SEO грешки:
- - Бавна скорост на сайта;
- - Лоши отзиви в Google;
- - Дефектен код за потвърждение на Google My Business;
- - Липса на страници, специфични за местоположението;
- - Дублирано съдържание;
- - Счупени изображения и липсващи алтернативни текстове;
- - Остаряло съдържание и информация на сайта;
- - Неоптимизиран сайта си за мобилни устройства;
- - Формата за контакт не се конвертира;
- - Неработещи връзки;
- - Ниско съотношение текст към HTML;
- - Страниците не са индексирани;
- - Неправилна дължина на заглавните етикети и мета описанието;
- - Дълги разхвърляни URL адреси;
- - Неправилни пренасочвания.
-------
Ако темата ви харесва, споделете я с приятели. Ако са възникнали въпроси, задайте ги в коментарите по-долу. След седмица проверете за отговора.
----------------
Няма коментари:
Публикуване на коментар
Моля, само сериозни коментари - публикуват се след одобрение на редактор.