Translate

---------------------------------------------------------------------------------

Абонати:

27 февруари 2023

Анализ на пропуски в съдържанието на сайта | dLambow

(Content Gap Analysis for SEO)

Анализ на пропуските в съдържанието (Content Gap Analysis) при SEO


Какво представлява пропуските в съдържанието (content gaps)?

Пропускът в съдържанието на сайта е важна тема или заглавие във вашата пазарна ниша, които в момента за момента остават не е покрити от никакво подходящо съдържание. Пропуските в съдържанието предоставят страхотни възможности за изграждане на връзки, тъй като представляват празнота, която може да запълните със съдържание и да използвате за изграждане на връзки.

Основната причина да разглеждате пропуските в съдържанието си е, че това ви помага да се представите по-добре (по отношение на SEO и социални споделяния). Това е така, защото знаете още преди да натиснете бутона "публикувай", че след доработката вашето съдържание е по-добро от наличното в нета.

Анализ на пропуските в съдържанието при SEO
Анализ на пропуските в съдържанието
(Content Gap Analysis for SEO)

Определение за пропуски в съдържанието (Content Gap)

Пропуските в съдържанието на сайта могат да се дефинират като разликата между това, което потребителите търсят в нета, и резултатите, които получават. По същество това е празнина на пазара, която трябва да бъде запълнена, за да се изпълни намерението за търсене.

Какво е анализ на пропуските в съдържанието (Content Gap Analysis)?

Анализът на пропуските в съдържанието е процес на намиране на непълноти и липси ("дупки") в съществуващото ви съдържание на сайта. Това включва установяване на липсващи части от съдържанието, които биха могли и би трябва да съответстват на различните етапи от пътя на купувача на вашата целева аудитория.

What is Content Gap Analysis for SEO?

Анализът на пропуските в съдържанието при осъществяване на SEO е стратегически метод за проверка и оптимизиране на съдържанието на уебсайт на принципа Съдържанието е краля (Content is King). При това текущата полезност на съдържанието се сравнява с желаната полезност на съдържанието.

Четирите празнини (Four Gaps)

Има четири празнини в обслужването на клиенти (The Four Gaps in Customer Service)
  • - Празнини в знанието на клиента (customer gap) относно възприятието на компанията и нуждите му.
  • - Празнини в политиката (policy gap).
  • - Празнини в доставките (delivery gap).
  • - Празнини в комуникацията (communication gap).



Как идентифицирате пропуските в съдържанието си?

Има няколко различни техники, когато се опитвате да установите и запълните пропуските в съдържанието във вашия сайт.
  • - Комуникирайте с вашата целева аудитория.
  • - Възползвайте се от взаимоотношенията си с колеги.
  • - Проверявайте какво прави конкуренцията.
  • - Включвайте се в дискусия в общността.
  • - Уверете се, че вашите идеи за съдържание са уникални.
За да извършите анализ на пропуските в съдържанието си, трябва да се научите как да ги установявате. Пропуските в съдържанието обикновено приемат една от трите форми:
  • - ключови думи,
  • - заглавия,
  • - медии.

----------------

Няма коментари:

Популярни публикации

Последни публикации в Самоучител: