(Content Gap Analysis for SEO)
Анализ на пропуските в съдържанието (Content Gap Analysis) при SEO
Какво представлява пропуските в съдържанието (content gaps)?
Пропускът в съдържанието на сайта е важна тема или заглавие във вашата пазарна ниша, които в момента за момента остават не е покрити от никакво подходящо съдържание. Пропуските в съдържанието предоставят страхотни възможности за изграждане на връзки, тъй като представляват празнота, която може да запълните със съдържание и да използвате за изграждане на връзки.Основната причина да разглеждате пропуските в съдържанието си е, че това ви помага да се представите по-добре (по отношение на SEO и социални споделяния). Това е така, защото знаете още преди да натиснете бутона "публикувай", че след доработката вашето съдържание е по-добро от наличното в нета.
Анализ на пропуските в съдържанието (Content Gap Analysis for SEO) |
Определение за пропуски в съдържанието (Content Gap)
Пропуските в съдържанието на сайта могат да се дефинират като разликата между това, което потребителите търсят в нета, и резултатите, които получават. По същество това е празнина на пазара, която трябва да бъде запълнена, за да се изпълни намерението за търсене.Какво е анализ на пропуските в съдържанието (Content Gap Analysis)?
Анализът на пропуските в съдържанието е процес на намиране на непълноти и липси ("дупки") в съществуващото ви съдържание на сайта. Това включва установяване на липсващи части от съдържанието, които биха могли и би трябва да съответстват на различните етапи от пътя на купувача на вашата целева аудитория.What is Content Gap Analysis for SEO?
Анализът на пропуските в съдържанието при осъществяване на SEO е стратегически метод за проверка и оптимизиране на съдържанието на уебсайт на принципа Съдържанието е краля (Content is King). При това текущата полезност на съдържанието се сравнява с желаната полезност на съдържанието.Четирите празнини (Four Gaps)
Има четири празнини в обслужването на клиенти (The Four Gaps in Customer Service)- - Празнини в знанието на клиента (customer gap) относно възприятието на компанията и нуждите му.
- - Празнини в политиката (policy gap).
- - Празнини в доставките (delivery gap).
- - Празнини в комуникацията (communication gap).
|
Как идентифицирате пропуските в съдържанието си?
Има няколко различни техники, когато се опитвате да установите и запълните пропуските в съдържанието във вашия сайт.- - Комуникирайте с вашата целева аудитория.
- - Възползвайте се от взаимоотношенията си с колеги.
- - Проверявайте какво прави конкуренцията.
- - Включвайте се в дискусия в общността.
- - Уверете се, че вашите идеи за съдържание са уникални.
- - ключови думи,
- - заглавия,
- - медии.
----------------
Няма коментари:
Публикуване на коментар
Моля, само сериозни коментари - публикуват се след одобрение на редактор.