Translate

---------------------------------------------------------------------------------

Абонати:

01 февруари 2023

Садио Мане | dLambow

 (Sadio Mané) -

Какво отговори Садио Мане на присмехулниците!


Отговорът на сенегалският футболист Садио Мане (Ливърпул) на тези, които му се смяха за този телефон със счупено стъкло ...

Садио Мане
Садио Мане (Sadio Mané)


" Защо са ми луксозни автомобили, диамантени часовници или самолети? Какво ще сторят тези вещи за мен и света?"

Бях гладен и трябваше да работя......

Оцелях в тежки времена.......
Играх футбол бос.......
Нямах образование.........

С това, което печеля благодарение на футбола, мога да помогна на народа си.

Построих училища и стадион.......
Oсигурявам дрехи, обувки и храна.......
В родното ми място в Сенегал давам допълнителна заплата от 70 евро на месец на всички, които работят за семействата си .



Не е нужно да позирам с луксозни автомобили, луксозни домове, пътувания и самолети.

Предпочитам моите хора да получат част от това, което животът ми е дал."

Източник: GLADIATOR BOKIDO

----------------

Няма коментари:

Популярни публикации

Последни публикации в Самоучител: