Translate

---------------------------------------------------------------------------------

22 март 2024

Брандирана ключова дума | dLambow

(Branded Keyword) -

Брандирани ключови думи (Branded Keywords) - SEO фактор за класиране


Какво е Брандирана ключова дума?

Брандирана ключова дума (Branded Keyword [ ˈbrændɪd ˈkiːˌwɜːd ]) - е когато заявката на потребителя включва точно съвпадение на конкретна фирма или марка. Т.е. брандираната ключова дума е ключова дума или фраза, която съдържа името на вашата марка, продукт или услуга. Те се използват от потребителите, когато търсят информация за вашата компания, продукти или услуги. Примери за брандирани ключови думи:

  • - "Nike обувки"
  • - "Samsung Galaxy S23"
  • - "Booking.com резервации"
  • - "хотел Сънсет"
  • - "смартфон Samsung Galaxy"
  • - Adidas обувки
  • - Adidas маратонки
  • - Adidas спортни дрехи
Брандирани ключови думи
Брандирани ключови думи (Branded Keywords)

Защо брандираните ключови думи са важни за SEO?

Брандираните ключови думи играят важна роля в SEO оптимизацията, тъй като:

- Повишават осведомеността за вашата марка

Когато потребителите търсят вашата марка по име, това показва, че те вече са запознати с вас и е по-вероятно да се превърнат в клиенти.

- Показват авторитет и разпознаваемост

Използването на брандирани ключови думи показва, че вашата марка е утвърдена и позната на аудиторията.

- Позиционират ви като лидер в бранша

Силното присъствие в резултатите от търсенето за брандирани ключови думи ви показва като лидер в бранша.

- Увеличават кликванията (Click-through rate - CTR)

Потребителите, които търсят вашата марка, са по-склонни да кликнат върху резултат, който съдържа брандирана ключова дума. Резултатите от търсенето, които съдържат името на вашата марка, е по-вероятно да бъдат кликнати от потребителите.

- Намаляват конкуренцията

Брандираните ключови думи обикновено са по-конкурентни от общите ключови думи, но е по-вероятно да се класирате по-високо за тях, тъй като има по-малко конкуренти. Тъй като брандираните ключови думи са по-специфични, те обикновено имат по-ниска конкуренция от общите ключови думи.

- Подобряват ангажираността

Брандираните ключови думи могат да помогнат за ангажиране на потребителите, които вече са запознати с вашата марка.

- Подобряват конверсиите

Потребителите, които търсят директно вашата марка, са по-склонни да конвертират, тъй като вече са проявили интерес към вашите продукти или услуги.

- Увеличават трафика към вашия сайт

Брандираните ключови думи могат да ви помогнат да се класирате по-високо в резултатите от търсачките (SERPs) за търсения, свързани с вашата марка, което води до по-висок трафик към вашия сайт. По-високият CTR и осведомеността за вашата марка водят до по-висок трафик към вашия сайт.


Как да използваме брандирани ключови думи в SEO?


- Включете брандирани ключови думи в заглавията на страниците

Заглавията на страниците са един от най-важните фактори за класиране в търсачките. Уверете се, че включвате името на вашата марка в заглавията на всички страници на вашия сайт.

- Използвайте брандирани ключови думи в мета описанията

Мета описанията са кратки текстове, които се появяват под резултатите от търсенето. Използвайте брандирани ключови думи в мета описанията си, за да привлечете вниманието на потребителите. Мета описанията не са фактор за класиране, но могат да помогнат за увеличаване на CTR.

- Създайте съдържание, оптимизирано за брандирани ключови думи

Създавайте съдържание, което е релевантно за вашата марка, продукти и услуги. Използвайте брандирани ключови думи в съдържанието си, за да го направите по-лесно за намиране от потребителите.

- Използвайте брандирани ключови думи в анкор текстове

Анкор текстът е текстът, който е кликваем в хипервръзка. Използвайте брандирани ключови думи в анкор текстовете на връзките, които водят към вашия сайт.

- Използвайте брандирани ключови думи в рекламите си

Когато рекламирате вашата марка, продукти или услуги, използвайте брандирани ключови думи в рекламните си кампании.

- Използвайте брандирани ключови думи в PPC кампании

Брандираните ключови думи могат да бъдат много ефективни в PPC кампании, тъй като те са по-склонни да генерират кликвания от общите ключови думи.

Примери:

Да предположим, че вашата марка е "Онлайн магазин за обувки". Можете да използвате брандирани ключови думи като:

  • - "Онлайн магазин за обувки"
  • - "Онлайн магазин за обувки дамски"
  • - "Онлайн магазин за обувки мъжки"
  • - "Онлайн магазин за обувки намаление"


Заключение

Брандираните ключови думи са важен фактор за SEO, който може да ви помогне да подобрите CTR, трафика и класирането си в търсачките. Уверете се, че оптимизирате сайта си за брандирани ключови думи, за да увеличите видимостта си онлайн и да привлечете повече клиенти.

-------
Вместо да проклинаш мрака, запали свещ!
Ако темата ви харесва, споделете я с приятели. Ако са възникнали въпроси, задайте ги в коментарите по-долу. След седмица проверете за отговор.
----------------

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля, само сериозни коментари - публикуват се след одобрение на редактор.



Последни публикации в Самоучител:

Още позитивни, полезни и съдържателни публикации търсете в менюто, по-горе и се абонирате като "последователи" по-долу с бутона "следване".

Абонати: