(A keyword in a subdomain) -
Какво значение има "Keyword in Subdomain" като seo фактор?
Какво е ключова дума в поддомейн?
Keyword in Subdomain представлява наличието на ключовата дума в поддомейн (subdomain), т.е. в частта от домейна, която идва след точката. Той е фактор, който се взема предвид от търсачките при класирането на уебсайтовете в резултатите от търсенето. Експертният панел на Moz е съгласен, че ключова дума, която се появява в поддомейна, може да повиши класирането.
Ключова дума в поддомейна (A keyword in a subdomain) |
Използването на ключови думи вътре в поддомейн може да ви помогне да добавите допълнителна оптимизация на страницата за вашата URL структура. Когато се използват правилно, поддомейните могат да помогнат за организирането на целия уебсайт, което ще създаде по-удобен за потребителя и лесен за навигация уебсайт.
Но според Google, Keyword in Subdomain е незначителен фактор при класирането на уебсайтовете. Това означава, че не е от решаващо значение за SEO, но все пак може да има някакво влияние.
Фактор ли е ключовата дума в поддомейна?
Keyword in Subdomain е фактор, който се взема предвид от търсачките при класирането на уебсайтовете в резултатите от търсенето. Той представлява наличието на ключовата дума в поддомейна на уебсайта. Ако имате възможност да изберете поддомейн с ключовата дума, това може да бъде предимство за SEO. Въпреки това, не е задължително да е решаващ фактор.
Влияние на ключовата дума в поддомейна
Има няколко причини, поради които Keyword in Subdomain може да има влияние върху SEO:
- Поддомейнът с ключовата дума е по-вероятно да бъде по-релевантен за търсенето на тази ключова дума.
- Поддомейнът с ключовата дума е по-лесен за запомняне и запомняне.
Разбира се, Keyword in Subdomain не е единственият фактор, който се взема предвид от търсачките. Други важни фактори включват качеството на съдържанието, силата на връзките и релевантността на уебсайта спрямо търсенето.
Ето няколко примера за това как Keyword in Subdomain може да се използва за подобряване на SEO:
- Ако имате уебсайт за продажба на обувки, можете да създадете поддомейн за всеки вид обувки, които продавате. Например, можете да създадете поддомейн за мъжки обувки, поддомейн за дамски обувки и поддомейн за детски обувки. Това ще помогне на търсачките да разберат по-добре съдържанието на вашия уебсайт и да класират по-добре вашите страници за съответните ключови думи.
- Ако имате уебсайт за новини, можете да създадете поддомейн за всяка категория новини, които покривате. Например, можете да създадете поддомейн за световни новини, поддомейн за местни новини и поддомейн за спортни новини. Това ще помогне на търсачките да разберат по-добре съдържанието на вашия уебсайт и да класират по-добре вашите страници за съответните ключови думи.
В крайна сметка, дали да използвате Keyword in Subdomain за вашия уебсайт зависи от конкретните ви нужди и цели. Ако смятате, че това би могло да помогне на вашите страници да се класират по-добре за съответните ключови думи, тогава си струва да опитате.
Ето няколко съвета как да подобрите видимостта на уебсайта си в резултатите от търсенето, ако ключовата дума не се появява в поддомейна:
- Използвайте ключовата дума в заглавието на уебсайта и в мета описанието.
- Използвайте ключовата дума в съдържанието на уебсайта си.
- Изградете връзки към вашия уебсайт от други уебсайтове, които съдържат ключовата дума.
Ако следвате тези съвети, можете да подобрите видимостта на уебсайта си в резултатите от търсенето, дори и ключовата дума да не се появява в поддомейна.
Заключение
Keyword in Subdomain е фактор, който може да има някакво влияние върху SEO, но не е от решаващо значение. Ако имате възможност да изберете поддомейн с ключовата дума, това може да бъде предимство, но не е задължително да е решаващо.
-------
Ако темата ви харесва, споделете я с приятели. Ако са възникнали въпроси, задайте ги в коментарите по-долу. След седмица проверете за отговора.
----------------
Ако има изобщо влияние, keyword в поддомейна, то ще е много по-малко отколкото такова домейна. И за разлика от домейна, за който не е възможно/макар че на теория е/ да се вземат няколко различни с различни keywords, при поддомейна, едва ли е проблем, да се направят N такива, с ключови думи, като keyword1.mydomain.com, keyword2.mydomain.com и т.н. до keywordN.mydomain.com и да се пренасочат по различен начин към mydomain.com .
ОтговорИзтриванеНо така или иначе, основният фактор при позициониране /или 1 от тях/ остава Съдържанието.
Да, така е. Ключовите думи в домейн и поддомен са много слаби фактори за класиране в търсачките. Даже има мнения, че са и вредни. Авторитетното и добре оптимизирано съдържание си остава водещо. UX и E.A.T. - това са водещите фактори за SEO.
Изтриване